總網頁瀏覽量

2015年3月26日 星期四

2013 9/20 Day 8 (4 ) 隨意走走‧ 東歐. 維也納.再踏維也納機場向Europcar取車.薩爾斯堡Salzburg.民宿Haus am Moos

Bally行完探訪埋個免費廁所(因歐洲去廁所要俾錢架)就從Graben格拉本道乘地鐵走回Wien Westbahnhof(維也納西站再取行李乘機場巴士,中途停了Wien Meidling到維也納機場取車 , 其實可以在市區取的 , Ada San 估計初取車 , 手動棍波兼左呔再9 van,都要給司機練/熟習 , 市中心的人多車多及熙來攘往,都是咪玩啦 , 機場取車好些 ! ^^

商量過我們今次有3個司機,應該唔會辛苦 !


因之前已探路 , 好順利到達car rental centreEuropcar , 今次我上網搵到平到不相信的租車 , 是經智遊天下網 Expedia.com.hkagent訂了Europcar4日是Eur175.74, 不是一日是4 , 訂時非常驚險 , 所以我到center 都非常小心同Staff confirm , Staff都不相信我取Car Rental Voucher確認他們才相信 , 再租GPS, 再加司機資料 , Man San帶了國際駕照 OK , Dickson , 但因多年無駕車且左呔兼手動棍波再9人大van , 恐難控制可否……OK , Kenny, 你是主力,   ! 無帶來國際駕照  !

無計 1ST driver Man San . 2rd driver Dickson .安排登記後 , 交了資料再俾停車號碼就到附近停車場取車  ! 
Man San 在外地未試過左呔兼手動棍波及12Van,  Kenny坐領航員助手位攪好了GPS 出發啦 !


Ada San 好緊張 ,建議Man San 在停車場內走幾轉熟習Man San 氣定神閒走了一轉稱出發了 ! 真是OK ? 全車6人的命仔在你手中喔 ! Man San 說慢慢楂吧 !


天氣好好一切
都好順利 , Ada San Man San 轉入鄉間地帶要轉時速50 km  , 否則會罰好重的。



向Salzburg.民宿Haus am Moos出發 , 沿途風和日麗 ,  預計3.5hr到達 , 但估不到路程好長 , 我們GPS指示 , 走到叉路口會看見這塊白底方型的AmMoos看板,往右走入,向前看到第二座木橋時再右轉 一路跟著AmMoos的看板即可抵達 , 但由於摸黑才到 , 所以較麻煩 ! 


提示 : 若找不到民宿人就去按該處寫著"Morkusovi" 標籤的門鈴 , 當遇到民宿主人熱情相迎 , 但最慘民宿不設晚餐 , 又忘了中途購買糧食 , Scarlet & Amy就將布拉格吃剩所有東西拿出來 , 弄左一人一碗即食麵 , 各人就回房睡覺了 !至於各人分配房問就靠包剪 X  ^^




  












Wien Westbahnhof(維也納西站) 








Wien Meidling








到達機場沿路有指去car rental center












拉著行李到4號停車場











我們架750



出發了

























9 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地去到附近拍門問人才到!哈哈!^^

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 對啊 ! 我訂的時候簡直不敢相信 , 手都震埋,到達時連職員說都無可能,問我是否租一日的價錢 ? 好彩我帶齊資料及comfirmed letter 他才相信 , ^^

      刪除
  4. 節錄Amy Ng 在FB留言 : Man san嗰手車,我绝對有信心,穩定+安全,冇有驚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩他以前喜楂棍波,而且唔係很多車,不過他好氣定神閒!

      刪除
    2. 節錄Amy Ng 在FB留言 :佢可能驚都扮定,等我地d女人冇咁驚,哈哈!

      刪除
    3. 哈哈!佢是豬油包,懶淡定!!^^

      刪除