總網頁瀏覽量

2016年5月18日 星期三

20160415 Day 3 of 5 福克斯冰川直升機之旅 Fox Glacier Helicopters (17)

我們幾驚耽誤了福克斯冰川直升機之旅 Fox Glacier  Helicopters,你知啦好鬼C貴丫,剛找到折扣一個人差不多一個HKD1600.00才有找,兩個要HKD3,200.00  得40mins咋, 想了又想(很久),若snow landing就去吧,  人一世,物一世貴就貴D啦。^^

在路旁所以坐定定等飛機,仲去埋洗手間驚在冰川急起上來不知怎算 ! ^^

Andrew一下來就說上面好熱,除了相機及人外,不需帶手套、冷帽、頸巾...等,飛走仲弊!

除...除....除, 一邊廂飛機催,好趕 !


飛機兼導航員是大隻仔,到直升機場,咁高既,Man San在下面推我上去,我就滾上去,飛機說我們先坐前排,回程Amy &Dickson。

嘩!前面坐3個人,再加上飛機是大隻仔,好迫 ! 起機啦! 死火 ~

原來直升機前方下面是部份透明玻璃,即直望見底,我和man san 說拿我的相機你拍照、我怕、我不拍了,一隻手輕輕掂住大隻仔我向前望,我向他說我有點驚,他笑一笑;一隻手輕輕掂住Man San,千萬不要向下望。



過了一座又一座冰川 ,我坐前方,感覺大隻仔的直升機上面的機翼當然轉動,但又像在空中會停頓下來,另一次越過山頭,前面又好像迎面貼著山頭而過,最後當然飛過了! 這經歷......真的要親身感受,多謝我害怕所以不拍照,可以細心欣賞、感受那冰川。^^

Man San 的冰川相片好靚,她的美.....好難形容.....去片!





借Andrew 作品    大隻你



























6 則留言:

  1. 睇你既照片又使我想起我坐直昇機時的情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是看了你的相片決定貴都去, 太美了! 莫負青春 !^^

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除