總網頁瀏覽量

2013年10月18日 星期五

東歐之路回來了 !

今次東歐旅程共18天 ,

 

真係玩的時間好鬼耐 

 

好鬼辛苦  好鬼悶 ! 好鬼激氣 !

 

風景及景物雖然好靚 ,

 

但天氣因大多是下雨天當然有所影響 !

 

各旅友亦因玩的、要的、目標、個性、

 

意見都各有不同 ,

 

所以 一直無耐性又不善解人意而腸直肚真的Ada San 

 

為了避免 麻煩 & 講多錯多 

少做少錯惟有稱有事離團免作解釋罷了 !

 這樣就應不會影響大家多年感情嘛 !

 亦因此好多因觀點與角度的問題與Man San見解有所不同 

 Ada 要Man San 多在我的角度為我多想

因我是你的老婆 

 但佢就話 要幫我顧存大局而多做多講 !

哼 !

途中Man & Ada San 多次冷戰/冷語而導致彼此不快 

 但當然Ada San 亦明白Man San 佢苦心 

 但Ada San真的難忍嘛 !

 

整個旅程Man San 就成為大家的開心果 

 

 而面對著Ada San 就收起 笑臉  !

 

好彩 !

 

佢還同Ada San 一早起床  共同進退 !

亦因Man & Ada San 大家互相暸解 

 

 哈哈 !

 

Ada San 又明白事理 !

 鬥完、吵完、哭完隔日就好快無事 

旅友們亦見怪不怪 

 當無事發生 !



 

 






 

8 則留言:

  1. 人與人之間相處真是好高深學問,共處18天都係幾大考驗,如果跟團各不相識話之你,
    但相識多年又或者大家都是旅行家就好難搞,也沒有誰對誰錯,只是咸魚白菜各有所愛吧﹗從你文章見Man San好努力緩和氣氛,你亦好努力平衡情緒,真不容易抵讚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝妳這新朋友的安慰 !
      這班老友女的是我中學同學已相識40年了 , 感情已視為親人、知己一樣 , 不能有失的 !
      事後亦感謝Man San替我不斷補鑊 , 只是當時一時氣憤罷了!

      刪除
  2. 人多就意見多,去長途旅行難免會有不協調的地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在已事過景遷 , 而且是多年老友 , 在Ada San一方已忘記了 ,但不知別人會如此 , 不過以前若由Ada San一手包辦 ,不分工 , 可能就不會令朋友有壓力呢 !

      刪除
  3. 我對旅伴的選擇係非常嚴格。原因就係相見好,同住難呀!
    跟團一齊玩都好D,自遊行就..................。
    其實你在出發前已經知道有問題,所以你應有心理準備啊!

    回覆刪除
  4. 一大班人自由行會有好多問題,一定要互相容忍才成.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在回想是主要是今次Ada San原想分工合作負責 ,減輕負擔 , 而朋友自由行組織經驗較淺 , 所以有壓力 , 若下次 , Ada San會經一次 , 長一智了 , 處理得好些 , 如可能都是自己一手辦會好些 , 不要給別人壓力了~

      刪除