總網頁瀏覽量

2013年12月9日 星期一

20131208 紅葉‧南蓮園池 Part 1

今日興致勃勃一個人帶著摯愛狗狗去了

南蓮園池拍紅葉~

好無拘無束地亂拍 , 正  !










全園只有這棵紫薇轉了少少紅


問心不算特別漂亮
















































21 則留言:

  1. 回覆
    1. 操練多了,相片拿捏得好好!可以做我師父!

      刪除
    2. 儍啦!我同你都是一樣水平,有熱誠的一類,今個星期日約了Andrew 及朋友一共6人行東壩,去否?

      刪除
    3. 我可能比較喜歡拍小品及人物多D!

      刪除
    4. 紫薇牌那張角度對嗎?

      刪除
    5. Ada,多點練習就會進步了.

      刪除
  2. 攝影高手,狗狗去完街街有無幫佢沖涼呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!高手!你就是!玩我吖!
      冇吖,佢唔可以冲涼,只可抹身!

      刪除
    2. 請問紫薇牌那張角度取得對嗎?
      可以點改善?

      刪除
  3. 回覆
    1. 朋友!大家好!
      好似好見外,1/8 相見歡嗎?

      刪除
  4. When I see your post, I think it is a real dog!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!=騙到人喎!她跟了Ada San20年了,囡囡去了美國後,更是代表了^^
      志蓮是不准帶動物入內,我現在這樣都犯規,後來才知,真不敬,sorry !

      刪除
  5. 回覆
    1. 與你的相差太遠了!
      好喜歡妳的構圖,好有畫意!

      刪除