總網頁瀏覽量

2014年1月5日 星期日

20140104濃濃楓意在青衣 Part 3


好多年前Man & Ada San帶著囡囡到日本的京都一帶遊覽 , 碰上

火紅的楓葉 , 從此就愛上她

原先想去完大棠 , Andrew 學左點拍〝楓紅〞才再來靑衣公園 ,

但忍唔住喇 !


原來靑衣公園有一個小型楓林 , 大約4棵左右楓樹 , 有大有細棵 ,

冇正式的路徑行入口 , 入口是過了一道橋就見第一棵楓樹 , 再向

左行見一個山坡見地上佈滿樹根的山坡 , 有木柱攔著 , 但穿過後

行上去就是了~
  

見到嗎 ? 從白色攔杆那處爬上小山崗就見到一片平地了


























這張好喜歡




這張是上次拍花Andrew教的 〝唔同顏色作底色 , 效果真的唔錯


這張是跟龍友拍的 , 好似加左波波鏡咁!








這張想學Walter那張 , 但唔得~



這張都唔明點解Ada San喜歡 , 色彩豐富 ?





6 則留言:

  1. 拍得好靚呀! 我嗰日竟然與 Andrew 錯過咗, 我睇到佢留言, 已經走咗了! 白白浪費偷師的機會!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你真係蝕左!Andrew 好有心機教我們的,有實戰,唔明,即刻拍一張给我們理解,哈哈!我都覺得自己有進步!

      刪除
  2. Ada,拍得好靚啊,拍你自己喜歡的就可以了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!技術真的未夠喔!
      下次去大棠見面時,請一定要先幫我品相先啊!

      刪除
  3. 好美好美的紅葉,你影得好靚!讚!我不知道這是什麼樹的紅葉,但相信不是楓樹的葉子。

    回覆刪除