總網頁瀏覽量

2014年1月26日 星期日

20140125西貢獅子會自然教育中心.盡興第一擊驚喜的“大麥“

自從俾Wong Sir & Sling reject Ada San的谷埔之行 , 真係好心

, 心傷了一日 , 但無理由就咁放棄了星期六 的計劃 ,

有"玩"未為輸 , 要活得精采嘛 !

星期六Andrew一定安排節目同太太去Wet , 最多做電燈胆

, Ada San 唔係第一次 , 正如話 , 有得第一次 , 哈哈 ! 咁第二

次去就駕輕就熟了 , 唔好理 , 問了至算 !

Andrew 真好人 , ( 哼 ! 好過Wong Sir 好多吖 ) 回覆 : 去西貢拍梅 ,

OK ? 嘻嘻 ! 佢唔reject我 , 梗OK!

其實有Ada San去 , 你們一定無咁悶呢 !

今次同行除了我們3個 , 就是蕭大師 , 嘩 ! ! 出發 !

今次行程 , 竟然無意中給了Ada San 不少的盡興 ! 多謝各位 !


盡慶第一擊,Andrew約Ada San 是一起去拍梅花,但反而碰到

拍到驚喜的大麥,燦爛陽光加上 晶瑩水珠。好靚!



藍天白雲今日怎拍都靚 ! 這是那日Andrew的口頭禪 !

興奮之情出哂面 , 唔信你間Christina吖 !

而蕭大師及Christina 就含蓄D , 而Ada San有得玩有得拍~



























 

8 則留言:

  1. like 第 14張,d麥搖曳生姿好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初學得佢朦朦 , 但好有感覺 , 我Facus 佢一點 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝欣賞 , 那日好多大師在我隔離啊 ! ^^

      刪除
  3. Ada,影得好靚,給你一百個讚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道我這次真的拍得靚 , 因我若有錯誤你會指出我的問題 ,若拍得好你會讚 , 而這次超出Ada San預期竟有那麽多讚喔 !

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝讚賞喔!天時、地利、人和真的夾到好岩,轉一個圈回來已不是這番境象!^^

      刪除