總網頁瀏覽量

2014年1月19日 星期日

Man San 令 Ada San感動的一刻 , 心甜喔 !

話說1/17與公司同事一行15人放工後去鯉魚門吃海鮮 , 前一晚

Ada San 這大鄉里唔覺意講俾Man San , 吃完飯唔識由鯉魚門

點番屋企 ! 完了 !


1/17 9:30pm吃完飯例牌打電話俾Man San報到 , 我現在番嚟啦 !

點知Man San  : 我就在附近 , 接埋你吖 !

Ada San 懵盛盛地開心地說 : 嘜你咁夜才收工吖 , 食左飯未吖 ,

我真幸運你就在附近 , 好吖 ! 好吖 ! 我有順風車搭了 !

Ada San就叫埋美孚、屯門的同事一起走 ! (都唔醒起送老闆

)

上到車 , 重笑著向Man San : 今日要買六合彩 !

Man San 笑著說 : 我在家中吃完飯 , 8:30pm 就在這裏等了 ,

是說唔識由鯉魚門點番屋企咩 ?



! 那一刻真係令Ada San感動到想哭出來 ! 心甜喔 ! 



Man San你實在太疼Ada San ! 你實在太寵Ada San !




Man San你不用担心Ada San , 雖然你經常要返工 , 不能陪伴Ada

San , Ada San認識了一班初哥” , 他們真的好照顧我 , 好體諒

我的儍更更” , 我的"熱情" ,  而且Andrew更是一直帶領我走入

影的世界及"初哥" ,他不斷循序漸進 、循循善誘地教導Ada

San用理論與實踐的方式啓導Ada San , 真的好享受攝影的樂趣

"初哥"他們一起無拘無束的聚會 , 最重要是Andrew不斷"肯"指

Ada San 的改進之處 , 又不斷鼓勵我的信心 , 真是一個好老師 ,

從來是"笑咪咪"  "不慍不火" 的語氣及態度,Ada San 這學生仔好

謝Andrew喔  !


Man San 雖然Ada San 攝影技術有限 , 但我很快已融入他們了 ,

且Andrew說Ada San不斷進步 !

另一個初哥的大師級人馬就是Walter 了 , 其實和佢真係唔熟 ,

但嘻嘻! 最最重要是在"屏山"一役佢幫Ada San 拍了很多正到暈的

寫真人像照 及"大棠" 一役Ada San 走失散左Andrew,咁Ada San梗係

死跟著Walter , 沿途佢好肯教我們攝影的運用及構圖 , Andrew更力

讚佢的攝影眼 , 好勁!  嗱 ! 嗱! 嗱! 這叫做"識英雄重英雄"了 ! 再加

上佢的作品好正 ! 哈哈 ! 剛剛拍的梅花 , Ada San 就是開著Walter的

相簿學習的 ! 可惜Ada San 是BB班 , 機及人均未能掌握到!

另一個就是Sofie , 與佢相識是在"屏山"拍人像照 , 但同佢好有緣 ,

好多時會與佢不約而遇 , 拍中大及梅花 !

哈哈 ! 另一個Sling 古靈精怪的人兒 , 沒有太多相處 , 但估計應與

佢嗅味相投 , 還有見過面的Christina Cheung 、Elaine 、Candy 、

Kong Lai、陳玲玲、陸寶琼、Shirly Hon、Winna ,  很多很多初哥啊!






再者尤其是Wong Sir 、"盛男" Andrew  & " My lady "Anissa 、Ada

Wong & Christine Lai 經南生圍一役更是投契  ,簡直是樂在其中 ,

Anissa 對她"無話可說" , 一拍即合 , 思想上真的好夾 , Ada Wong

呢與她的無論興趣 & 玩法真的好夾 , 最喜歡她的大方、不忸怩

而Christine Lai 這小姑娘 , 好純真啊 ! 好肯幫助別人啊 !


以Man San 你不用牽掛Ada San因你及囡囡的繁忙及遠在外

地而苦 ,Ada San 會懂得怎樣享生活 , 其實還挺忙 ! ^0^ !



曾在"初哥"回應Wong Sir說笑 , 送禮物給老婆 , 嘻嘻 ! 老婆固然

(有禮物幾大都), 但心思與心意才是令老婆死心塌地的向

你 , 你要識做 !


Ada Wong曾回應笑說男人要聽啦 !    



對Wong Sir  , Ada San 是有一份尊敬長輩但又可不拘小節可以玩

得很顛之人及情義結 , 他好照顧我們"初哥"班女人堆 , 就好像在

大麻鷹窩下盡力保護我們 , 令我們好安心 , 在此感謝你喔 !

而Ada San 亦從他孫女回來探佢 , 就在相片及文裏行間 ,好突

他那種"鐵漢柔情"的情懷 , 與他相處總是喜歡處處為你設想


但只會在不經意地顯露表達 , 要你慢慢仔細發掘 、留意才能明

的用 !
要總結 :
真的 , Man San & 各位別人的老公 , 疼老婆真的好簡單 , 一個

心思一個心意已令我們做人老婆的歡喜若狂 ,  就由今天想想花

什麼心思心意疼疼老婆喔 !

  









13 則留言:

  1. 應該喊出嚟回應下Man San 嘛 ! 等Man San 覺得只做小小嘢, 老婆就感動成咁, 自己都眼濕濕埋, 咁大家忍唔住抱頭又哭又笑! 等恨死隔離嘛!

    回覆刪除
  2. 唔得,你估做Show 咩!
    當時在車上還有同事喔!
    而且老夫老妻了,佢明我知他的心意,但不寫下來,日後會忘記的,現在只是我手寫我心,文字留著感性,日後回味一番!

    回覆刪除
  3. 唔得,你估做Show 咩!
    當時在車上還有同事喔!
    而且老夫老妻了,佢明我知他的心意,但不寫下來,日後會忘記的,現在只是我手寫我心,文字留著感性,日後回味一番!

    回覆刪除
  4. Ada,Man San 真係好細心啊,他也是鐵漢柔情.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!嘻嘻! 可以喇!還有進步空間!^0^ ^0^ ^0^

      刪除

  5. 哈哈!嘻嘻! 可以喇!還有進步空間!^0^ ^0^ ^0^

    回覆刪除
  6. 真係好感動!feel到你現在是過著幸福快樂的日子,有一個咁體貼入微的老公,也有一班志同道合的一見如故的初哥好友,真係幸福!^^

    回覆刪除
  7. 好幸福,好恩愛!祝福你倆永沐愛河,幸福快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 ! 祝福我們大家都一樣咁幸福 !

      刪除
  8. 幸福係哂個,繼續 Enjoy 啦!

    回覆刪除