總網頁瀏覽量

2014年1月16日 星期四

2014年1月15日南生圍魚塘畔

拍完寫真後 , Wong Sir就一支箭同Winna &陳生去了另一個漁塘

! 我們就跟著AndrewAnissa一路行一路取景 , 這魚塘都幾靚

 , 風景唔錯又易行~
 


                                              上下那張較靚 ?


                                              好有外國湖畔感覺 !


不懂這是什麽果實 , 但襯著枯黃的葉 , 綠與黃剎是好看 !

                                 Ada San最喜歡拍枯葉 , 好有味道 !










黃葉與藍天



                                            拍這屋重點是水上的彩虹


好有日本富良野的氣氛







13 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝 ! D仙人掌我拍左好多幅 , 但唔靚 , 你D相幾時出 ?

      刪除
  2. 地上的果應該是百香果。
    Ada果然題材豐富!

    回覆刪除
  3. 因我為探路而探路...所以無加入妳地行列!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以不同!辛苦哂!哈哈!Ada San 初初以為你嫌我巴巴嘈,嚇走哂D雀烏呢!但過程要顧及旅遊樂趣啊!^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝!好想看的作品,好喜歡妳拍的意境,好有感覺、好有詩意,要通知啊!

      刪除
  5. 回覆
    1. 你都知我是初初哥,但我興幸跟到大師级學習!^^

      刪除
  6. 景色好靚,我想住係魚塘個間屋!

    回覆刪除